Jesus vs Juholt

Jesus                                        Juholt
Ropade verop över rika            Ropade verop över moderater
Världens mest kände person    Världens mest kända mustasch
Ger syndernas förlåtelse          Åker på förlåtelseturné
Utförde underverk                    Skulle behöva några underverk
Allsmäktig                                 Kan säga vad som helst
Korsfäst                                    Mediestörtad
Uppstånden                             Ute ur leken

Välj smart. Välj Jesus. (Han är bättre än Reinfeldt också).

Media om Juholt: DN: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14. Dagen: 1, 2, 3, 4, 5. SvD: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14. SVT: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13. SR: 1,2,3,4,5.

5 kommentarer

  1. Stockholms galna maktlystna socialdemokrater tillsammans med Österberg har med sitt svek stuckit en kniv i socialdemekratins ryggmärg och förlamat framtiden. Socialdemokraternas ledstjärna solidaritet har ersatts med att mobbning och har på så sätt legaliserats av Österberg som den stora anföraren. De dvs Mobbarns gäng bör ta en funderare vad de har ställt till med. Sanningarna kommer fram. Jag vill inte vara socialdemokrat längre, jag vill inte vara med i ett MOBBARPARTI. Hur behandlar de andra människor. Jag tror inte man ska ta MOBBARNAS PARTI

    • Välkommen in i Guds Rike istället.

  2. Tacksam att signaturen micael i text uttryckte samma tankar som jag själv i vrede känt när de socialdemokratiska kuppmakarna i Stockholm lyckats mobba Juholt till att kasta in handduken! Vilket riksdagsparti skall man nu rösta på. Svårt att smälta detta svek.

  3. ”Jag blev besviken till höger
    Jag blev besviken till vänster
    Men sedan blev jag till sist
    Jesusextremist”

    sjöng Ingemar Olsson


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

