.

11 kommentarer

  1. Ooh, jag gissar att du såg den på min blogg? 🙂

    http://fredin.org/david/blog/

  2. hehe, ne faktiskt inte.. fick den skickad till mig från min vän Johanna Kanon

  3. !!!! Dagen är räddad.

    ”I´ve had friends before”…

    (Man blir osäker. I vilken utsträckning är detta på riktigt?)

  4. Det är på riktigt. det här är också på riktigt http://www.youtube.com/watch?v=idhI4Zc9Dbg

  5. Samuel. Det där finns nog. (Man misstänker att dom har fler än en skiva av ”Carman” hemma…) Det första klippet däremot… Är fortfarande lite tveksam…

  6. MÄKTIT! covermaterial på den Elof, tycker jag!!

  7. Jonas det finns en hel skiva och detta är ett tv framträdande. Tydligen ska detta vara den allra bästa låten på skivan vilket får mig att tro att det är på riktigt. för skulle detta vara fejk så är dom genialiska och borde rimligtvis kunna göra fler bra låtar.

  8. http://www.cabel.name/2008/09/sonseed-full-album.html
    här är hela albumet

  9. Som så ofta överträffar verkligheten tydligen dikten…

  10. Det här är ju hysteriskt roligt! Bara gitarristens mustasch är ju värd pris. Helt fantastisk gjorde helt klart en fin dag ännu bättre…

  11. Ola: den går inte att göra bättre 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

